20 Februarie 2019 07:50:12
Navigare
· PRIMA PAGINA
· PROGRAM CU PUBLICUL
· PROGRAM AUDIENTE
· NOUTATI
· PROIECTE
· LEGATURI UTILE
· CAUTA IN SITE
· HARTA CORNETU
· HARTA SITE
· ALBUM FOTO
· Informatii de interes public
· ACHIZITII PUBLICE
· CONCURSURI
Meteo
Ajutoare de incalzire

Ajutoare de încălzire

Se acorda conform Legii 416/2001

Beneficiari – familiile ale carei venituri se incadreaza in cuantumurile conform Legii.

Acte necesare:

  • Cerere tip (Cerere si Declaratie pe propria raspundere);
  • Pentru toti membrii familiei: actele de identitate (buletin/carte de identitate, iar pentru minorii sub 14 ani certificate de nastere), sau, dupa caz, livretul de familie (copie)
  • Dupa caz, pentru copiii aflati in intretinere, Hotararea definitiva de incuvinatere a adoptiei, de incredintare sau plasament familial al minorului (copie)
  • Dupa caz, pentru persoanele incadrate in munca, Adeverinte din care sa rezulte venitul net din ultima luna, realizat de persoana incadrata in munca (in original)
  • Dupa caz, pentru pensionari, Taloanele sau Adeverinte de pensie din ultima luna platita(in original)
  • Dupa caz, pentru persoanele fara venituri, Adeverinta eliberata de organul financiar teritorial Administratia Financiara Ilfov – Bragadiru,din care sa rezulte veniturile realizate de membrii familiei, eliberata cu cel mult 2 saptamani inainte de data depunerii dosarului la D.A.S.(in original)
  • Dupa caz, pentru copii/nepoti, ultimul Talon de alocatie de stat sau adeverinta de elev/student, eliberate recent, in care sa se mentioneze daca benefiziaza de bursa, tipul si cuantumul acesteia (in original)
  • Dupa caz, pentru someri, Talonul de plata al ajutorului de somaj reprezentand drepturile cuvenite pentru ultima luna completa (in original)
  • Orice alt act sau document considerat relevant pentru acordarea ajutorului de incalzire.
  • Ultima Factura de gaze (in original)
  • Dosar cu sina
Conectare
Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Înregistrează-te

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă
Utilizatori conectaţi
· Vizitatori conectaţi: 1

· Membri conectaţi: 0

· Membri înregistraţi: 163
· Cel mai nou membru: Fulga Ionel Emil
COMUNICAT

IMPOZITELE SI TAXELE PENTRU ANUL 2019 VOR RAMANE LA ACELASI NIVEL CU CEL DIN 2018.

IN CADRUL SEDINTEI ORDINARE DIN 28.12.2018 CONSILIUL LOCAL CORNETU A APROBAT CA IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SA SE MENTINA LA NIVELUL CELOR DIN 2018.

IMPOZITE SI TAXE 2019
Taxele şi impozitele locale aferente anului 2019 se vor putea achita începând cu 15 ianuarie. Ca şi în anii anteriori, contribuabilii vor avea la dispoziţie următoarele modalităţi de plată a impozitelor şi taxelor locale: •Plata cu numerar sau card bancar la ghişeele din sediul Primăriei Cornetu din şoseaua Alexandriei nr.140.
Plata prin POS ramâne una dintre cele mai sigure şi comode metode de plată a taxelor şi impozitelor locale. La efectuarea tranzacţiei nu se percepe comision suplimentar, securitatea datelor este 100% asigurată, iar contribuabilul este scutit de grija buzunarelor pline de numerar. Programul casieriilor de la sediul Primăriei Cornetu este de luni pâna vineri între orele 8-16. •Plata on-line De departe cea mai comodă modalitate de plată a taxelor şi impozitelor este din faţa calculatorului. Pentru plata online, se parcurg următorii paşi:
•Se accesează pagina Primăriei Cornetu;
•În bara orizontală de sus a site-ului, la sectiunea Servicii Publice → Taxe şi Impozite se apasă pe butonul ” Ghiseul.ro.”;
•În pagina nou deschisă, se introduce numele de utilizator şi parola;
•În noua pagină deschisă, se vizualizează obligaţiile de plată, contribuabilul având posibilitatea achitării în totalitate sau parţial a acestora;
•Se completează datele de pe card solicitate;
•Se confirmă acceptarea efectuării plăţii cu cardul;
•Dacă plata este acceptată, se poate tipari dovada plăţii.
IMPORTANT : Sunt două metode prin care puteţi obţine datele de acces (UTILIZATOR şi PAROLA) pentru ghişeul.ro:     1. Contribuabilii işi pot ridica pe loc datele de acces pentru accesarea platformei ghişeul.ro de la sediul Primăriei Cornetu din şoseaua Alexandriei nr.140, pe baza actului de identitate şi a cererii tip completată care poate fi descărcată de aici     2. Metoda online de obţinere a datelor de logare: Accesaţi secţiunea “SOLICITATI DATE DE ACCES” de pe prima pagină ghişeul.ro si parcurgeţi etapele: “Verificare CNP”- “Validare card”- “Trimitere e-mail cu datele de logare” Primăria Cornetu este printre primele localităţi din Judeţul Ilfov care pune la dispoziţia cetăţenilor acest serviciu modern.
Pagină generată în 0.04 secunde Copyright@Primaria Cornetu 2011-2019 Site realizat de IT-TOTAL 610,442 vizite unice