20 Februarie 2019 07:50:58
Navigare
· PRIMA PAGINA
· PROGRAM CU PUBLICUL
· PROGRAM AUDIENTE
· NOUTATI
· PROIECTE
· LEGATURI UTILE
· CAUTA IN SITE
· HARTA CORNETU
· HARTA SITE
· ALBUM FOTO
· Informatii de interes public
· ACHIZITII PUBLICE
· CONCURSURI
Meteo
Alocatii de stat

Alocaţii de stat

Se acordă:

  • Conform legii 61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii.
  • Hotărâre Guvern nr. 577/2008 privind aprobarea normelor de aplicare legii 61/1993, privind alocaţia de stat pentru copii şi reglementarea modalităţiilor de stabilire şi plată a alocaţiei de stat pentru copii.

Condiţiile de acordare:

  1. copiii în vârstă de până la 18 ani;
  2. copiii care urmează una din formele de învăţământ prevăzute de lege beneficiază de alocaţie de stat pentru copii până la vârsta de 18 ani;
  3. copiii încadraţi în gradul I sau II de invaliditate precum şi copiii cu handicap beneficiază de alocaţie de stat până la împlinirea vârstei de 18 ani.
  4. tinerii în vârstă de peste 18 ani beneficiază de alocaţie de stat pentru copii până la terminarea cursurilor învăţământului liceal sau profesional organizate legii.
  5. tinerii de peste 18 ani care repetă anul şcolar nu beneficiază de alocaţie de stat, cu excepţia celor care repetă anul şcolar din motive de sănătate dovedite cu certificat medical.
  6. copiii cetăţenilor străini şi ai persoanelor fără cetăţenie rezidenţi în condiţiile legii, în România, dacă locuiesc împreună cu părinţii.

Sumele pot fi primite de:

  • unul dintre parinti pe baza acordului acestora;
  • In caz de neintelegere a parintilor, pe baza Autoritatii Tutelare , parintelui desemnat prin hotarare judecatoreasca;
  • Tutorelui, curatorului, persoanei careia i-a fost dat in plasament familial copilul sau incredintat spre crestere si educare in conditiile legii;
  • Titularului, dupa implinirea varstei de 14 ani, cu incuviintarea persoanei ce il reprezinta legal.

Acte necesare pentru întocmirea dosarelor de alocaţie de stat pentru copii:

  1. cerere tip pentru acordarea alocaţiei de stat Descarca - Cerere tip.
  2. actele de identitate ale reprezentantului legal şi a celuilalt părinte (copie şi original).
  3. certificatul de naştere al copilului pentru care se solicită alocaţia de stat (copie şi original).
  4. după caz, declaraţie pe propria răspundere privind motivul întârzierii depunerii dosarului, în situaţia în care depăşeşte mai mult de 3 luni de la data naşterii copilului pentru care se solicită alocaţia de stat.
  5. după caz declaraţie pe propria răspundere prin care unul dintre părinţii renunţă în favoarea celuilalt, să ridice alocaţia de stat în calitate de reprezentant legal, în cazul în care părinţii copilului pentru care se solicită alocaţia de stat nu sunt căsătoriţi legal.
  6. după caz referat de anchetă socială, în cazul în care mama este minoră.
  7. dosar cu şină.

Notă:

Modalităţi de plată:
  • pe bază de cupon - mandat poştal transmis de către Agentia Judeteana Pentru Plati si Inspectie Sociala Ilfov;
  • pe bază de cont curent personal / cont de card deschis la următoarele bănci: B.C.R; B.R.D; Banca Transilvania; ProCredit Bank Volksbank si Alpha Bank; C.E.C numai cont de card.

CUANTUM:

  • 200 lei / lunar, pentru copii în vârstă de până la 2 ani / 3 ani în cazul copilului cu grad de handicap.
  • 84 lei pentru toţi copii peste această vârstă.
Conectare
Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Înregistrează-te

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă
Utilizatori conectaţi
· Vizitatori conectaţi: 1

· Membri conectaţi: 0

· Membri înregistraţi: 163
· Cel mai nou membru: Fulga Ionel Emil
COMUNICAT

IMPOZITELE SI TAXELE PENTRU ANUL 2019 VOR RAMANE LA ACELASI NIVEL CU CEL DIN 2018.

IN CADRUL SEDINTEI ORDINARE DIN 28.12.2018 CONSILIUL LOCAL CORNETU A APROBAT CA IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SA SE MENTINA LA NIVELUL CELOR DIN 2018.

IMPOZITE SI TAXE 2019
Taxele şi impozitele locale aferente anului 2019 se vor putea achita începând cu 15 ianuarie. Ca şi în anii anteriori, contribuabilii vor avea la dispoziţie următoarele modalităţi de plată a impozitelor şi taxelor locale: •Plata cu numerar sau card bancar la ghişeele din sediul Primăriei Cornetu din şoseaua Alexandriei nr.140.
Plata prin POS ramâne una dintre cele mai sigure şi comode metode de plată a taxelor şi impozitelor locale. La efectuarea tranzacţiei nu se percepe comision suplimentar, securitatea datelor este 100% asigurată, iar contribuabilul este scutit de grija buzunarelor pline de numerar. Programul casieriilor de la sediul Primăriei Cornetu este de luni pâna vineri între orele 8-16. •Plata on-line De departe cea mai comodă modalitate de plată a taxelor şi impozitelor este din faţa calculatorului. Pentru plata online, se parcurg următorii paşi:
•Se accesează pagina Primăriei Cornetu;
•În bara orizontală de sus a site-ului, la sectiunea Servicii Publice → Taxe şi Impozite se apasă pe butonul ” Ghiseul.ro.”;
•În pagina nou deschisă, se introduce numele de utilizator şi parola;
•În noua pagină deschisă, se vizualizează obligaţiile de plată, contribuabilul având posibilitatea achitării în totalitate sau parţial a acestora;
•Se completează datele de pe card solicitate;
•Se confirmă acceptarea efectuării plăţii cu cardul;
•Dacă plata este acceptată, se poate tipari dovada plăţii.
IMPORTANT : Sunt două metode prin care puteţi obţine datele de acces (UTILIZATOR şi PAROLA) pentru ghişeul.ro:     1. Contribuabilii işi pot ridica pe loc datele de acces pentru accesarea platformei ghişeul.ro de la sediul Primăriei Cornetu din şoseaua Alexandriei nr.140, pe baza actului de identitate şi a cererii tip completată care poate fi descărcată de aici     2. Metoda online de obţinere a datelor de logare: Accesaţi secţiunea “SOLICITATI DATE DE ACCES” de pe prima pagină ghişeul.ro si parcurgeţi etapele: “Verificare CNP”- “Validare card”- “Trimitere e-mail cu datele de logare” Primăria Cornetu este printre primele localităţi din Judeţul Ilfov care pune la dispoziţia cetăţenilor acest serviciu modern.
Pagină generată în 0.04 secunde Copyright@Primaria Cornetu 2011-2019 Site realizat de IT-TOTAL 610,447 vizite unice